VILKA PRODUKTER ANVÄNDER DU?

Från vänster till höger! Jag använder mig först av biolines gel som rengör ansiktet på djupet och ger även ansiktet fukt, sedan applicerar jag bioline purifying i hela ansiktet som motverkar porer, finnar osv.. När det sedan har sjunkit in i ansiktet så anänver jag mig av "fuktbomben" som är från comfort zone hydramemory som man applicerar som en mask en gång i veckan! Vid vissa tillfällen känner man att ansiktet är "smutsigare" än vid andra tillfällen och då använder jag mig av den tvätten längst ut till höger som är starkare än den andra, denna är också en gel från bioline primaluce. Alla dessa produkter finns och köpa på relax hudvårdssalong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0