HUR SMINKAR DU DIG?

Först använder jag mig av tromborgs täckstift som jag sedan "gnuggar" in i huden. Sedan applicerar jag aco's face creme i hela anisktet med en pensel som ger en lätt solburn ton och även fuktighet som gör att pudert lägger sig bättre. Sedan applicerar jag tromborgs mineral puder "vanilla" i hela ansiktet med en lite större puderborste som gör att man får en jämnare "bas" i ansiktet, sedan använder jag mig av Make up stores wonder powder "gobi" som jag använder som rouge, denna applicerar jag vid kindbenen, högt uppe på pannan och lite på näsan med en rouge borste. Sen är jag i princip färdig, jag använder mig knappt av mascara. Men när jag väl gör det så använder jag mig av en genomskinlig "mascara" innan som gör att fransarna ser längre ut sedan när man applicerar mascaran. Tromborg produkterna finns och köpa på relax hudvårdssalong, acos face creme finns och köpa på apoteket och penslen och rouge borsten finns på kicks och även wonder powdert från make up store finns på kicks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0