SOMMARLOV DAG 3/4

Blev en hel del städande på rummet och sen blev det jobb till klockan sju. In i duschen efter jobb och sedan drog vi iväg hem till Amie, där festen var igång! Tillbringade kvällen där med trevligt folk! Dagen idag började segt då jag inte vakna förens vid ett tiden haha.. Gjorde egentligen ingenting vettigt innan jag drog till jobb. Jobbet gick snabbt som förväntat då Nupelda också jobbade, alltid lika kul! Raka vägen till duschen efter jobb och sedan hem till Johanna på krök där jag tillbringat kvällen! Jag måste bara säga att det var så sjukt värt att kämpa in i det sista de sista skoldagarna, nu sitter jag här stolt ägare till en macbook och ett par raybans tack vare mina betyg! Tyvärr får ni inga bilder idag men det kommer imorgon eller på måndag, imorgon bär det av på fest, igen ;) puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0