SOMMARLOV DAG 2

Efter att jag hade städat undan på rummet så bar det av till Center syd med Andreas och Micaela! Sen var det meningen att vi skulle hem och vila upp oss inför kvällen men nej det blev massa yrande runt i furlund och kävlinge haha.. När jag tillslut kom hem var klockan åtta så gick jag raka vägen in i duschen! Vid halv tio mötte jag och Andreas upp lite folk och sedan bar det av till Scott. Där tillbringade vi kvällen med härligt folk, dock blev det en tripp till Lund då Gustav och Lucas fick för sig att dra ut till Max.. Andreas följde med mig hem sedan och tillbringade natten här! Nu har han stuckit hem och jag ska snart ner i duschen och sedan till jobb! Kort jobb dag idag, slutar redan vid 7 då kvällen tillbringas hemma hos Amie, på hennes sweet sixteen! Vi hörs imorgon, puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0