SOMMARLOV DAG 1

Drog hem till Andy efter att jag hade vaknat. Medans Andy städade var jag ute med hunden och kammade honom! Världens goaste hund!! När klockan närmade sig sex drog vi hem till mig där vi hämtade filtar osv sen åkte vi och hämtade Erica och Ida och mötte de andra på Ica. Sen drog vi ett helt gäng till bjärred där vi grillade och hade det hur mysigt som helst. När klockan närmade sig tolv så bar det av till lödde med hela gänget, och ni kan tänka er cirka 16 cyklister och två mopeder farandes mitt på gatan haha, såg galet ut! Men fy vad kul vi hade! Tyvärr har jag inte hunnit lägga över bilder till datan så snor lite bilder från Idas blogg haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0