SKOLAVSLUTNING

Med nervositeten på högvarv så sa jag mitt tal! Blev lite fel men hoppas inte det märktes haha.. Det är helt sjukt så snabbt tiden har gått. Minns dagen då vi började med våra nationella, då vi hade alla framför oss.. Stunderna då vi störk bort det ena efter de andra från tavlan, sån lättnad! Gud vad jag kommer sakna våran klass! Anyway.. Efter en massa gråt och kramar så blev det fotografering i skogen! Sen bar det åt till Malmö med mamma där vi käka lunch på jensens. Sedan vid sex tiden drog jag och några tjej kompisar hem till Sabina, där det var stundent för henne bror Robin! Sen bar det av till dammarna där niorna på korsbacka hade avslutning, lite väl mycket överdrivna personer kan man lugnt säga haha.. Jag som var helt inne med mopedstölden var inte där alls länge. & för er som undrar så hittade vi mopeden!! Men fy såna idioter som inte kan låta andras saker vara!! Drog tillbaka till dammarna och då hade det verkligen spårat ur då till och med polisen var där..Tråkigt. Om ni vill läsa talet så lägger jag upp det i nästa inlägg ;) puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0