THE HITCHER

Förlåt för en dålig uppdatering men det har varit jätte stressigt! Efter jobb igår kom jag direkt hem och satte mig med mitt no arbete som jag sedan skickade in. Idag var jag uppe redan vid halv tio och sedan klockan tio befann jag mig på gymmet! Sedan följde jag med mamma till malmö för att hämta farmor och även köpa ett nytt skal till min mobil då jag ska byta tillbaka till mitt orginala skal. Det "skalet" jag har nu på min mobil tycker jag är över snyggt men saknar att ha vanliga skal på haha! Ska snart till jobbet å sedan kommer jonna hit ikväll då det blir skräckis och gottis! Vi hörs sen, puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Skönt att du börjat blogga igen hehe, har följt din blogg sjukt länge!

har några frågor,

vad jobbar du med? & hur går det ihop, du är väl bara 15, vad jag förstått det som ? :)

Var gymmar du? :)

Kram

2012-02-13 @ 17:06:52
Postat av: Amanda

Skönt att du börjat blogga igen hehe, har följt din blogg sjukt länge!

har några frågor,

vad jobbar du med? & hur går det ihop, du är väl bara 15, vad jag förstått det som ? :)

Var gymmar du? :)

Kram

2012-02-13 @ 17:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0