MIN DRÖM

Min dröm är att antigen gå högskolan i USA eller jobba där efter studierna. Jag har sedan långt tillbaka viljat bli "Guvald Junior" haha hur fånigt låter inte det? Men han är verkligen min förebild! Den dära tuffa kriminallaren ;) Är ju intresserad av rättskunskap/juridik och samhälle så det är ju perfekt för mig! Tänk att kanske bli högre än kriminallare, exempelvis åklagare i USA? Hur coolt hade inte det varit? SJUKT! Om jag nu lyckas med det jag drömmer om nu så vill jag göra det omöjliga, stoppa kvinnohandel/människohandel i Thiland! Haha ni kanske märker att jag älskar hemska och farliga saker haha? Okej älska kanske inte är rätt uttryck men jag är sjukt intresserad av sånt! Om man frågar mig vilka filmer jag helst ser så är det just om trafficking eller beck/wallander! Detta är mina drömmar och jag hoppas de är de samma om några år så jag kan fortsätta att sträva efter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0