JUST A FEELING

Ni vet den dära känslan du får när dina bästa vänner gör någonting du aldrig kunnat tänka dig att de skulle göra, eller ni kanske inte vet, men tro mig, jag vet. Jag hatar att bråka med människor och speciellt med mina närmaste. Jag försöker oftast undvika konflikter då jag ger mig lätt, vill liksom aldrig något dåligt med mening. Jag tål inte personer med för mycket självrespekt, som tror att de är så sjukt mycket bättre än alla andra och att alla vill ha just de hellre. Vad är det med tjejkompisar som går och snackar med ens ex eller med någon som man pratar med? Såna personer kan seriöst dra åt H. Sedan kommer de bölandes och säger förlåt samtidigt som de innan kommit med något spydigt som "han vill ha mig hellre". Vad tror du killen vill ha av dig mer än din kropp när han inte ens känner dig? INGENTING! Efter att han satt dig och stuckit så kanske du insett att du gjort fel lite föresnt? Tänk på vad ni gör och mot vem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0