BILD FRÅN STUGAN PÅ SYSTER

usch vad dagarna går snabbt! ändå händer typ ingenting.. min uppdatering är segast, jag vet! varit förkyld sen lördags natt å jag hatar det! hoppas det blir bättre till helgen så man slipper hålla på och snuva då oxå. planer inför helgen? hmm.. på lördag vet jag att det blir barnpassning med tanya här hemma antagligen å sen på måndagen bär det av till gbg med andy å tanya för lite shoppning ;) sjukt att jag fyller år om 9 dagar.. längtar lite ;) nej nu ska jag göra min engelska färdig sen ska jag bädda ner mig i sängen, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Andreas Åkesson

barn misshandlare nicole, att du alltid ska tvinga din syster till sånt ;) <3

2011-09-21 @ 22:24:21
URL: http://officialandreas.blogg.se/
Postat av: Andreas Åkesson

barn misshandlare nicole, att du alltid ska tvinga din syster till sånt ;) <3

2011-09-21 @ 22:25:42
URL: http://officialandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0