THINK THAT I'M BACK

nu är jag tillbaka efter en lång paus.. ska ta tag i bloggen nu hade jag tänkt. helgen har gått farligt snabbt. Fredagen tillbringades på skolan imed vi hade disco med skolan. Efter det klicka jag, micaela, jonna, tanya oh josse till lund och käka på tatung imed tanya fyllde år :) lördagen tillbringades i lokalen, fixade och bakade där sen stack vi alla oh käka på donken. oh söndagen tillbringades först i kyrkan imed min lillasyster tog konfirmationen igår oh sen vidare till lokalen med alla gäster. Idag var jag dock ledig från skolan, överskönt. så idag har vi varit på nova med mina kusiner som bott här sen i fredags, dock åker de imorgon :( vid sex klickar vi till malmö så färgar antagligen håret då också, såfall får ni bild sen ;) hör av mig senare iaf, loove




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0