you will always be a part of me

anledningen till att jag inte bloggat de senaste dagarna är för att min data bara stängdes av helt plötsligt oh går nu inte att sätta på! överjobbigt.. oh skoldatan hade jag på tummeliten så kunde helt enkelt inte blogga imed min syster inte låter mig röra hennes data & daddy hade med sin data på jobb så ja här har ni anledningen. har inte hänt ngt speciellt faktiskt, igår var det sista dagen på praon :( alla där var övergulliga & hade inte sagt nej till att stanna kvar två veckor till! bakade cheescake till de oh de blev jätte glada hihi. de skrev en liten "ramsa" till mig & så fick jag en biobiljett, övergulligt! :) men vet ni vad ? jag bloggar senare för har precis duschat oh ska nu klä på mig oh sen sticka en sväng till centan med andy, but stay tuned! peace! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0