LIDE MYCKET TEXT

samtidigt som bruno mars spelas i högtalarna ska jag städa undan kläderna på golvet sen tända ljus oh bara chilla resten av kvällen. kom hem för ungefär en halv timme sen om inte mer, har varit i lund oh fikat oh sen vidare till veberöd oh träffat kevin oh mattias med tanny & jonna. :) förlåt för jag inte uppdaterat.. men har inte haft lust alls faktiskt.. men har inte hänt så mycket. gårdagen spenderades också med tanya oh jonna, vi gjorde inget speciellt faktiskt, käka våfflor oh sånt här hemma hihi, våffeldagen igår ju ;) hör av mig imorgn, tror jag hehe, peace! ;)

Kommentarer
Postat av: din sabina

uppdatera bloggen bättre ditt sär!!!!!!!

älskar dig

2011-03-31 @ 08:47:22
URL: http://sabinauknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0