it will be better if we drop it

mhm.. det lukar gott i hela huset för idag blir det oxfilè & sånt mumsigt! idag fyller min underbara daddy år! :D oh nu kan jag äntligen berätta, under en tid nu har han gått i skolan & utbildat sig till väktare & vissst fan klarade han det, så nu är han väktare, ngt han alltid velat va, eller ja polis men han trivs med detta iaf, riktigt stolt över min daddy hehehe :D hann inte blogga igår när jag kom hem, eller ja hann oh hann , orkade inte, kom hem runt elva & la mig i sängen med datan oh bara chilla. idag har jag varit i malmö i kyrkan, överdryyygt. men nu ska jag inte skriva mer för nu ska jag lyssna färdigt på låten som just nu spelas i mina högtalare oh sen blir det maud! peace! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0