flying up in the sky

det gick helt okej idag på praon faktiskt, oh ungarna är övergulliga :D ja just det skulle berätta vad jag praoa med, praoar på en förskola i malmö på hindbys småskola, är även uppe hos tre;orna oh håller matte lektioner, trodde det skulle bli tråkigt oh att jag inte skulle ha något oh göra nu när jag praoa här men joodå & det är faktiskt rätt skoj :D sitter nu på salongen hos min moster i stan oh har precis käkat, min moster har kund nu men sen vid halv sex drar vi, stänger salongen oh går och letar klänning till mig & tärnorna med leo till böllopet :D kommer hem runt tio så tror inte jag kommer ha någon lust till att starta datan sen där hemma så uppdaterar imorgon, peace! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0