det löser sig, det gör det alltid, sägs det.

var övertrött igår så orkade knappt blogga. hade en riktigt dålig dag igår verkligen, var helt nere oh allt :( oh såklart alltid när jag säger att jag ska städa så blir det knappt aldrig färdigt.. så gissa vad jag ska göra idag ? ohyes you got it. :( dagen i skolan idag var helt chill, började vid tio idag, överhärligt! oh imorogn börjar vi halv tio :) fast jag inte har någon lust alls att dra till skolan.. shit vad falska personer det finns.. imorogn ska vi ta tag i allt som händer i vår klass för det folk gör mot varandra är helt sinnes, välkommen till kävlinge, det du inte vet om dig själv vet alla andra. tänk att vi var en så sjukt bra klass innan, aja nu ska jag städa rummet love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0