älskar dig galet mkt lillen

tjenna, förlåt för jag inte bloggade mer igår, men blev så att jag bara fixade nytt kort så blev ingen träning, men istället stack man hem till jonna som man inte träffat på överlänge! :) sen kom man hem runt åtta så hade mammi gjort en uppfriskande drink till mig & daddy, gulligt :) somna rätt snabbt igår men tröttheten följde ändå med ända till morgonen, it sucks to be tired all the time :( kanske inte alltid, men överdrivet ofta! idag stack jag till min mosters salong efter jobb, hah låter helt kul, men nej praon. gick några ärenden till banken oh så sen packade vi upp prudukterna som hade kommit oh gjorde om lite på hyllorna, men nu är jag hemma & har precis käkat oh sitter med ännu en drink som igår hih. MÅSTE städa undan på rummet imed jag inte gjorde det sist.. uppdaterar imorgon, peace! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0