GOTT NYTT ÅR

hej alla, förlåt för jag inte uppdaterade igår men kvällen/natten var sjuk. dagen började med att jag la hemma och bara tog det lungt sen vid fyra körde daddy mig till jonna så gjorde vi oss i ordning och sånt, sen vid åtta stack vi till tanya, där josse oxå var. sen tog vi tåget till dösjebro vid nio tiden. sen stack vi hem till elias med han, hampus, anton & mogge. trevlig kväll tills allt gick överstyr haha.. plus att tåget som skulle gå 23:48 var inställt, så skulle nästa tåg komma 01:09, gjorde de det ? nej.. josse kunde man knappt snacka med, så hon och jonna satt kvar på stationen medans jag & tanya stack hem till hampus, och sen efter en halv timme kom jonna & josse också dit, till slut vid tre tiden hämtade tanyas mamma oss.. & hur det gick hemma hos jonna sen tar jag inte här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0