WALLANDER - SKULDEN

sitter på mitt rum och andreas stack för ungefär en timme sen, vi har varit lite överallt, hämtat min cykel i kävlinge and so on. klockan nio börjar wallander - skulden. :) haha de som känner mig vet att jag älskar både wallander och beck, har dock sett alla så börjar bli rätt drygt.. men skulden tröttnar man inte på specillet när man känner personen som är huvudrollen ;) i skulden är det en liten pojke som i filmen heter albin som i verkligheter heter birk. tycker det är lite tufft att han just gått på min mammas jobb, mamma jobbar på dagis/skola och jag brukade va där rätt ofta innan och har alltså träffat honom ;) heheh nog snackat om det, ska försöka bli bättre på att uppdatera nu mitt i veckan nu när jag är i skolan med outfits och sånt så hoppas det håller! :D nu ska jag
stänga ner datan, ρєαcє! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0