ojojoj..

jätte förlåt för att jag inte har uppdaterat på överlänge, men så blir det när man kommer tillbaka till skolan och helt plötsligt får en massor av prov! har pluggat mer eller mindre hela veckan.. riktigt drygt, tre prov nästa vecka också and it sucks! så ja min vecka har bara bestått av att plugga, riktigt segt som sagt.. igår stack jag och lina oh käka inne på centan & köpte block oh sånt till skolan -.- sen vidare till ica där vi  köpte saker tilll marängswiss eller hur det nu stavas, sen blev det fredagsmys med lina hela kvällen & natten. riktigt härligt! sen idag stack jag till malmö och köpte skal & plast till luren och ngn rouge, sen stack vi till kyrkan & nu är jag hemma och det har jag varit ett bra tag, ska titta melodifestivalen med familjen nu oh sen om jag orkar klickar jag till lisas gravsten imed vår ängel fyller 16 år idag! hör av mig sen. ρєαcє! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0