hörs när jag kommer hem !

har precis tagit på mig lite kläder, så nu ska ni få en outfit bild fast den inte är så jätte bra, rätt gulligt av mig fast jag är sjuk eller hur ? ;) slängde på mig en tshirt, svart tjocktröja och jeans :) måste bara säga att jag har världens gulligaste farmor som kom hit för min skull för att jag inte skulle behöva göra allt själv om jag behövde något, så gissa vem som fick frukost på sängen igår ? ;) nu kom hon precis upp med te och det ska jag dricka upp nu & sedan iväg till akuten efter att jag väckt mammi som ligger och sover just nu, stackaren som hade börjat jobba så tidigt den dagen :( menmen vi hörs senare, ρєαcє!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0