can feel myself burning

tjenna alla bloggläsare, dålig uppdatering igår i know.. men hade inte tid. efter skolan drog jag & lina till centan med hennes mamma snabbt sen vidare in till kävlinge igen så tog lina sitt pick oh pack så stack vi hem till mig oh käka & sen tagga vi inför kvällen, hehe blev jägers med johanna, melissa, marianna, angelica & sanna ;) träffade även oskar där, oh en massa annat trevligt folk :) men fy vad trött jag va när vi kom hem! jag och lina somna dirr! vet inte alls när vi vaknade idag menmen, så käkade vi frukost oh sånt sen la vi bara och chilla, sen vid halv tre följde lina mig en bit hem. så var jag själv hemma oh bara tog det lungt, varit riktigt trött idag! :( sen vid halv sju ringde johan oh fråga om jag ville komma över så gjorde mig i ordning oh stack över :) nu är jag hemma & ska faktiskt snart sova, oh imorgon måste jag städa mitt rum buhu :( nej nu ska jag fortsätta lyssna på lugn musik & snart sova! ρєαcє! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0