andy ville icke va med på bild .. :(

ligger just nu i min sköööööna säng oh kommer slockna när som.. erica stack vid fyra tiden, så kom andy hit så stack vi ut i det härliga men svinkalla vädret & gick en runda, tog lite foto oh så :) sen stack vi hem här & så käka vi, så blev klockan sju så bestämde vi oss för att sticka hem till honom så satt vi oh spela sims oh satt oh skratta för ingenting, but that's just how we are ;) precis städat undan alla dessa kläder från golvet.. trist.. men då blir det mindre städning imorgon iaf, för imorgon ska jag stor städa på rummet & packa! mamma vill att rummet ska vara rent innan jag & syster sticker oh det är sjukt skönt oh komma tillbaka till ett rent rum, right ? ;) aja stänger ner datan snart, ljusen håller på oh slockna och mina ögon likaså, oh idag ville inte andreas va med på bild så ni får en halvt drogad bild på mig hehe. vi hörs imorgon, ρєαcє! ;)


Kommentarer
Postat av: andreas

-.-

2011-02-22 @ 21:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0