"akuten" jo visst

stack lite tidigare än vad jag hade tänkt, skulle ett ärende till banken och fixa något där, och sen hämtade vi även ut mitt leg! :) sen vidare till akuten.. "akut" asså byt namn förfan.. blir så sjukt trött på skitet så det knappt är sant. fick vänta över fyra timmar & vad sa läkaren när de tog emot mig tillslut ? jo att det hade blivit bättre sen igår, nämen godmorgon, tror du inte jag kände det själv ? sen gick vi. helt meningslöst att tillbringa halva dagen där. menmen, hatar akuten med alla dessa väntetider och plus att mamma & daddy har varit tvunga att ge ut cirka 840 kr på bara besöken.. + då pencillinen ( var ju tvungna att köpa en annan för de hade get oss fel provsvar -.- ) lite skrattretande att vi satt där i fyra timmar idag och betalade 300 kr för en mening. sånt är livet. kom sedan hem och har tillbringat kvällen med familjen, hyrde film oh sånt, mysigt. ligger nu i sängen och ska försöka sova snart, sen imorgon ska jag upp ur sängen tidigt, ska faktiskt försöka gå till skolan och va med på so lektionen iaf så jag inte missar så mycket ;) man måste ju börja någonstans. hör av mig imorgon alla bloggläsare, ser att statistiken ökar, fortsätt så! :) ρєαcє!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0