akuten idag igen..

halsen blev bara sämre idag när jag vaknade.. och imed läkarna tror att det är en halsböld så var vi tvungna till att åka till akuten, segt. de gjorde inte mer än att skrev ut ett recept på starkare smärtstillande för de tyckte de såg ut som om det hade blivit mycket bättre, ingenting jag känner imed att halsmandeln fortfarande är inflammerad men tömd är den iaf. hoppas verkligen på att bli frisk nu, vill tillbaka till skolan! :( saknar alla vännerna och det är sjukt drygt att va hemma och ha så pass ont hela tiden.. menmen efter att vi var färdiga hos läkaren så åkte vi till espresso house där jag köpte chai latte och sen vidare hem. nu ligger jag hemma och funderar på om jag ska följa med mammi och daddy till tbg eller inte, orkar inte va hemma.. men hör av mig senare. hoppas ni står ut med dessa tråkiga inläggen nu när ingenting händer mer än att jag tillbringar mina dagar på akuten menmen sånt är livet. här får ni en bild på en förstörd nicole, ρєαcє!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0