14/2 - 15/2

förlåt att jag inte bloggade igår men satt inte vid datorn igår, spenderade hela dagen med min familj, käkade god mat oh så. hjälpte till med maten, inte visste jag att jag var sååå duktig ;) blev egna klyftpotatisar, oxilè & sparris mums ;) sen titta vi på bröderna karlsson och käkade marängswiss, riktigt mysig kväll! men sen vid halv nio drog man upp böckerna... fyfan! svenska prov & so prov till idag ju, satt nog till halv ett och var ändå riktigt osäker, men svenska provet fick jag VG på och endast ett poäng från MVG, ritkigt drygt! & so provet får vi tillbaka när vi kommit tillbaka efter praon som vi har efter sportlovet. men hoppas det gick bra iaf :D efter skolan följde erica med mig hem, och så har vi käkat oh så har jag hjälpt henne lite med porvet hon ska ha på fredag som vi redan haft menmen, riktigt skönt att jag inte har några läxor eller prov resten av veckan! :D nu ska jag städa på mitt rum sen uppdaterar jag senare :D ρєαcє!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0