KÄÄRLEK TILL TUSEN

tycker mina kusiner är helt underbara och tycker verkligen om att ha de här! igår hände inte så mycket, mådde bara sämre och fanns inte att göra åt saken. dagen idag tillbringades med mina kusiner då själv eftersom att mina föräldrar drog iväg med deras mamma. så barnvakt för en 14 månaders underbaring och två gullungar på 11 vårar! tanya kom och hjälpte mig med den minsta, åååååh ögongodis. sen rullade dagen på. på kvällen tog jag, jonna, miceala och tanya med ungarna till plattan och körde moppe med de, överlyckliga blev de hihi! senare blev det käk och sedan kom josse så har vi chillat i uterummet. imorgon taggar vi maaaalmö för då är det bannemaj VERONICA MAGGIO, KÄRLEK PÅ HÖG NIVÅ! btw? sa jag att min hals blivit mycket bättre nu idag? känns prima!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0