IDIOTER PÅ FÖRSTA PLATS

halsont nu sådär innan skolan börjar? självklart! som ni säkert förstått så har jag jätte mycket problem med halsen och ska antagligen operera bort mandlarna. något jag verklingen hatar är sveriges läkare. hur fan kan man gå till en läkare för att få svaret "ja du har rätt stora mandalar och förstår att du har ont, ta ipren" SAY WHAT?! precis som jag inte redan testat det. kan inte sova på nätterna för denna jäkla halsen. sist jag hade "halsfluss" så gav de mig antibiotika och sen hade jag inte ens halsfluss utan halsböld. stör mig på dessa läkare något extremt och de flesta jag träffat borde gå några år till i utbildning för läkare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0