GOOD MORNING SUNSHINES

efter allt trängsel och dansande så blev gårdagen lyckad! maskinen var för jäkla bra precis som mina vänner! sitter hemma nu oh ska börja ta tag i mitt rum som ser ut som ett helvete.. måste beställa nya bilder till min tavla, en annan tavla ska upp mina nya lådor ska upp på väggen och min ena vägg måste målas så blir antaligen att köra ut att köpa färg! hade varit skönt att få ordning på allt nu när skolan börjat.. längtar efter höstkvällarna och vinterkvällarna nu!! massa ljus och mys hihi ;) klicka på bilden så får ni lyssna på vilken låt som spelas i mina högtalare just nu ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

abow så sexig brud!!

2011-08-27 @ 15:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0