FÖR JÄKLA BRA

igår hade jag faktiskt inte tid och uppdatera men satan vad härlig kväll! dagen spenderades med kusinerna och vid halv fem kom tanya, jonna, micaela och josse hit så blev det musik i högtalarna och fix! runt åtta tog vi bussen in till kävlinge och därefter tåget till malmö där vi spenderade kvällen! både daniel och maggio var bäst!! idag har jag bara varit i skolan sådär halvt sleden eftersom det blev rätt sent igår.. men det gick! kom hem runt tre med andreas sen stack han när min familj och kusiner stack till malmö för att bowla och jag stanna hemma och tog ett över härligt bad och raka benen och sånt.. åååh love sitter och chillar i soffan just nu i min one piece!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0