STJÄRNAN SLOCKNADE TILLSLUT

Finns så mycket jag vill förklara men har inte ord längre, ingen lust.. Varför ska jag kämpa för något som inte existerar? Innan var du det bästa som fanns för mig, nu får man leta efter någon som är mer falsk. Att en person kan förändras så snabbt, tjejen som jag kände in och ut.. Idag tittar vi knappt på varandra, gör förbi utan en blick.. Det gör ont men vad mer finns att göra? Försökt få dig att inse men du verkiligen skiter i det, ger upp direkt. Våra skratt, våra minnen, oss.. det är något som får mig att ligga vaken på nätterna oh tänka på vad det var som gick så fel.. Hur kommer det bli nu? Alla våra ord till varandra, hopplöst.. Minns alla stunder, de som inte går att sudda ut, hur mycket jag än försöker så finns du kvar där, både i mina tankar oh mitt hjärta.  Det vi hade finns inte mer oh det kommer aldrig bli som det var innan. Trött på att alla säger att det kommer bli bra, det kommer det inte.. Hon finns inte mer hos mig, min syster som alltid sa till mig: alltid vi, right ? tydligen så tog vårt alltid slut.. Kollat igenom texter vi skickat till varandra tidigare när vi bråkat, kollat på bilder på oss från långt tillbaka.. Mappen på datan med alla våra bilder.. sommaren 2009, sommaren 2010, bästa oss.. Inga mer mappar lär dyka upp och detta är inte mitt fel. Du släppte taget, fast du kommer inse det sen så kommer det vara försent. Kapitlet om oss är nu slut oh vill aldrig mer tillbaka.. En sak är säker, jag kommer alltid älska dig för den du var. jag dig älskar  / n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0