MIN HELG

fredagen spenderades med tanya, sabina, william oh anton. trevligt trevligt :)
på lördagen stack jag först till malmö med mina föräldrar oh lillasyster oh kom sedan hem vid fem. hade gäster oh så sen körde mammi mig till kävlinge där jag möte josse oh tanya, så drog vi till svalöv oh träffade lite folk. sen kom vi hem hit vid halv elva. sen gjorde vi inte så mycket, la oh snacka & stack ut oh träffa johan oh viggo en stund. sen sov de här. idag har vi legat oh solat, loooove till vädret! :D har stor städat rummet idag, fyfan vad härligt.. luktar freeeesh i hela rummet nu ;) snart ska man in i duschen oh sen ut på promenad med mammsen i det härliga vädret sen blir det ljuuus oh film ikväll, vi hörs. looooove



Kommentarer
Postat av: Astrid

Du får skicka de bilderna ! :-)

Loveu !

2011-04-10 @ 21:26:08
Postat av: angelica

vem är johan & viggo då ? ;)

& william & anton ?

bara kompisar eller nån kille du har ? :D

måste säga att jag tycker om din blogg jättemycket & du är riktigt fin !

2011-04-11 @ 20:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0