JAG HATAR TISDAGAR

det kan tydligen räcka att jag hatar tisdagarnas schema, utan hela dagen helt kaos.. :( haft överont i huvudet idag oh förkyld som bara den, hate it! :( så stack hem vid ett idag, eller ja hem oh hem stack för att försöka fixa med mitt arbete på bibliotkeket men gick det oh fokuserna ? noway.. så stack oh träffade jonna, tanya oh hasne på konsum, oh så kommer en kärring oh SLÅR hasne, börjar skrika att hon inte får panta här oh att hon ska sticka till sitt land, asså fyfan vad det finns äckliga männsikor alltså. hatar rasister så det finns inte! polisen kom oh så vidare.. oh innan jag skulle sticka hemåt så knäcks min nagel, asså kunde det bli värre ? ÅHHHH! :( så blir ingen träning idag utan in till lödde oh fixa nageln istället -.- sen blir det plugg hela kvällen, bull! får se om jag uppdaterar ikväll, loooove




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0