COCONUT TREE

dålig uppdatering, yes i know. :( dagarna går så sjukt snabbt. helgen har varit helt okej, i fredags hade klassen dicso för småbarnen sen stack jag, micaela, jonna, tanya oh andreas hem till mig så sov andreas oh jonna här. dagen efter stack jag oh tanya till verberöd och träffade kevin oh mattias. oh i söndags.. hmm, just't stack till malmö med mina föräldrar oh gick en runda på bo01 oh käkade där sen stack vi till center syd en snabbis sen stack vi oh käka igen.. hahah. kvällen tillbringades med jonna oh tanya så sov vi här. gårdagen började med två timmar springtur i det härliga vädert oh sen bjärred med jonna, micaela oh tanya. idag har dagen spenderats med tanya, jonna, andreas oh adam.. oh nu blev det riktigt mycket text hehe..vi höörs. looove



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0