fredag fredag fredag ! :-)

sitter hemma och tanya & jonna har precis stuckit.
dagen idag i skolan gick rätt snabbt faktiskt. efter skolan stack
jag hem till tanya sen möte vi jonna & så vidare hem till mig :)
vi har faktiskt inte gjort ngt speciellt, träffat lite folk här och där.
& sen nu när vi var ute och hoppa på studsemattan så gav jonna
mig studsen så jag flyger sjukt högt och sen ner på jonna hahah, &
hon skyddar sig såklart med sina händer så wips revs det bort en skin
bit från ansiktet, *SADFACE*
nu ska jag snart sova för imorgon ska jag upp tidigt för att ta tåget med
jonna & tanya till malmö imorgon, vi hörs imorgon CIAO !

random bild men jag saknar min frida :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt älskling :(

2010-09-03 @ 23:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0