bloggpaus

slutade halv två idag, tog tåget två in till malmö och stack till min moster. gjorde behandling, sen stack jag och moster och käka, mysigt. saknat henne riktigt mycket och skönt att snacka med någon som verkligen förstår. har verkligen fått sjukt mycket att tänka på efter denna dagen, vilka steg jag ska ta, hur jag ska ta de.. för jag vet att min moster har rätt i allt hon säger men har bara inte velat se den hela sanningen. vet svårt att förklara, men just nu har jag bestämt mig till att ta en bloggpaus, känner inte alls någon lust till all blogga och inte kul med såna här tråkiga inlägg. börjar igen när jag känner för det, men nu ska jag lägga mig i sängen & lyssna på musik, många tankar som flygger runt i huvudet på mig just nu så ska bli skönt. vi hörs inom kort, ciao.
bilder sen i lördags på amelia och lillasyster.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas din födelsedag blev underbaar !

saknar dej med<3

2010-10-02 @ 22:30:19
URL: http://josefinhhenriquez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0