för er som orkar läsa typ :)

jätte dåligt uppdatering jag vet, men har inte orkat blogga alls. & som jag lovade skulle jag berätta vad som har hänt i veckan, inte så mkt egentligen faktiskt. pluggade både måndag & tisdag inför musik provet som vi hade i onsdags. onsdagen spenderades med erica. på torsdag så blev det malmö me klassen & b, sen tog jag & lina brun dusch och gick runt på stan me resten av brudarna. fredagen spenderades med lina & träffade massa med folk & sen sov jag där, lördagen spenderades oxå med lina & folk & så sov hon här. & idag har vi träffat folk, varit i lund och fikat & så, nu ska jag faktiskt snart sova för jag är jätte trött, bilder kommer imorgon det lovar jag (a)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. hihi åh tack så mkt :D dom är ifrån monki :D

2010-11-01 @ 16:37:44
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0