direkt från skolan ;-)

dåligt uppdatering jag vet, sitter just nu i skolan & ska uppdatera lite kort om helgen ;-)
fredag så stack jag till tanya & hasne. sen stack jag & tanya hem till mig sen drog vi till viking och käka sen träffa vi folk. & i lördags stack jag först till malmö & träffade paulina, katta, sara, karolina, kappe & konrad trevligt :-) sen stack jag hem & så mötte jag tanya & sen kom lucas, plus att tannny sov hos mig. På söndagen stack tanya tidigt och så åkte jag, mammi och syster in till malmö till min moster käka frukost och sånt sen ut i stan och fika & sånt mysigt. När jag kom hem kom så stack jag & träffa tanya en stund & senare gick jag över till johan.
Uppdaterar om dagen senare, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fiina ni är :D ! §

2010-10-18 @ 18:57:04
URL: http://josefinhhenriquez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0