never leave me

ligger i sängen & mår dåligt.. plus att jag hatar detta vädret. vaknade vid tio idag & så stack jag med mammi & syster och handla. efter det stack jag in till kävlinge och träffa erica, sen hämtade daddy & mammi oss så drog vi in till lund och fixa några saker sen stanna jag & erica där. så vi fika inne på espresso house, ohh vad jag älskar chai latte :$ riktigt skönt oh träffa erica just idag, mått riktigt dåligt idag & hon får alltid en på bra humör. sen tillbaka till kävlinge så träffade vi andreas, & sen stack erica hem & så träffade jag sabina, johanna, vt, ramez, nils, felix & qvist en stund och sen vidare hem. jag hör av mig imorgon om jag är på bättre humör.. puss
bild i repris, men jag saknar johan riktigt mycket :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0