hata snö & kyla

gårdagen igår spenderades i malmö, mycket trevligt faktiskt. gick runt på stan & så. fick även dela ut goodie bags hihi. just det! igår köpte jag mina canada snow ! :) kom hem sedan på kvällen efter att vi hade käkat på donken & fått ansiktsbehandling hihi, sen satte jag mig och gjorde mitt svenska arbete sen gjorde jag sängen sällskap. & idag när jag skulle ta bussen till skolan var den helt försenad, trodde jag skulle frysa ihjäl. fick sluta tjugo över ett idag, fett skönt. men smarta jag klämde fingret i dörren så en massa skinn åkte av & sånt äckligt :( så jag och erica stack till vårdcentralen, fick vänta i drygt en timme -.- sen följde erica & andreas mig hem & så käka vi här sen nu har de stuckit typ. så ligger i min säng och tar det lungt, jätte kallt ju :( hör av mig senare kanske för nu ska jag fortsätta njuta av min musik ♪


Kommentarer
Postat av: nicolebica

du är så jävla fin!

2010-11-29 @ 19:09:11
URL: http://nnicolebbica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0