grönt är skönt

ligger i sängen efter en lång dag. efter jag hade käkat frukost med hasne så chilla vi mest, så vid två stack jag till tanya & sen tog hon och jag tåget in till malmö vid tre tiden. gick runt på stan ett tag & fixade foto till mitt id-kort, hatar när folk som man inte alls känner tar foto på en :$ hihi, sen tog vi bussen till mammis jobb, där det var sån halloween fest för små barnen så vi skulle givetvis göra bort oss totalt & ha en massa grön färg i huvudet & fina kläder.. det roligaste va nog att vissa faktiskt började gråta när vi skrämde de, hihihi nej så taskig jag är :( efter det stack vi och käka & så tillbaka hem till kääävlinge. jag & tanya cyklade genom byn med helt gröna ansikten, sjukt pinsamt & jag som hatar när folk glor :( nu ska jag faktiskt sova & så får vi se vad som händer imorgon puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0