ÄNTLIGEN !

haha blev inte alls som jag hade tänkt mig, träffade tanya istället, så satt vi här hemma och bara snacka. skulle egentligen till marknaden sen men nej, daddy & mammi tyckte inte jag skulle vara ute, hatar att vara sjuk -.- till slut så stack jag med mammi till centan för jag måste ha skor nu till vintern, vet verkligen inte vilka jag vill ha & så hittade jag ett par men såklart så hade de inte den rätta storleken, så om någon vet var det finns canada snow i den korta modellen i storlek 37 så kommentera, hade varit jätte gulligt :-) nu är jag i alla fall hemma, och måste verkligen städa undan här på rummet, blir nog inga fler inlägg idag så vi hörs imorgon puss

suttit och spelat på luren ett bra tag nu, & äntligen så slog jag lucas rekord idag, äntligen säger jag bara !  ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0