tisdag :-)

hej alllt gulligt folk, alla tisdagar är allltid sjukt dryga men på något viss har denna gått rikitgt snabbt. efter jag kom hem från skolan så började jag packa lite imed att vi åker iväg till stugan imorgon *HAPPYFACE*
ska bli rikitgt härligt att komma iväg! bara så att ni vet så är det inte lönt att ni smsar mig imorgon efter klockan tio på kvällen fram till söndag vid två för att det finns typ ingen täckning där uppe.
idag hade vi prov i matte och jag tror faktiskt att det gick bra. nästa vecka har vi prov i musik & fysik, orkar verkligen inte ! nu ska jag ut och träffffa gustav och jag vet faktiskt inte vad vi ska hittta på menmen :-)
bloggar senare om jag hinner annars blir det imorgon innan vi sticker !
peace and love .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0