NICOLE HATAR SÖNDAGAR .

tjjjjjo snygggingar .
idag va jag , mammi & lillasyster på nova &
vi skulllle köpa en klänning till mig till polen
imed att vi ska på konfermation där snart :-D
köpte en klännning , två tröjor & ett par skor (a)
& sen åkte vi till centan och lämnade in min mobil
som är isönder IGEN -.-
när vi kom hem stack jag ut och mötte jonnna & sen
stack vi till mig , senare kom tanya & lucasbror och
så stack vi typ ut och så kom makee med sin mopppe
som typ går i 15 typ ;o HAHAHHA , nej stackars markus (a)
nu är jag hemmma och ska fixa det lite på rummet sen ska
jag och dady glo på wallllander , mysigt (a)

JAG ÄLSKAR MINA VÄNNER .

bild på vad mammmi köpte t mig (a) :



töntar ?
jag åker tillll stugan på onsdag kväll & kommmer hem ngn gång på söndag :-
D


puuuusssssssssssss bäbisar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0