FREDAG

maran gick ju helt okej, cepe väder man blev ju helt genom blöt ?! inte alllls kul , sen stack jag & erica hem till mig och badade bubbel bad men vi som är så smarta visste inte hur man satte på bubblorna ;$ så blev bubbel bad utan bubblor :$
sen kom dady så stack vi tilll center syd och lämnade in min mobil igen imed att de inte hade lagt den -.- sen stack vi till arlöv och gjorde ngt ? sen vidare till lund men va inte där alls länge ska ditt imorgon istället antagligen ;)
sen stack vi till valentino så käka jag & erica där och sen gick vi hem vid typ tio , hahah vi stod och snackade med de som jobbade där och erica svarade i telefonen ;d  & erica med sina skoskav ;d sen satt vi ute i uterummet en stund och nu sittter vi här på mitt rum och leker med våra datorer (a)
ni sötnosar kan ju underhållla oss på msn elller luren ;) ingen bild thihi, puuuussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0