ÄNTLIGEN ONSDAG .

gud vad skönt det ska bli med lång helg nu. åker till stugan idag *HAPPYFACE* ska bli sjukt mysigt. och som sagt så kommer jag inte ha någon täckning där uppe. för er som orkar kan ju underhålla mig under bilresan i fyra timmar med sms. HAHHAHA kommer nog somna.
min data har cepat sig totalt, har fått något virus mög så nu är lilla datan hemma hos johan, och imed att johan är bäst så försökte han fixa det igår och vet dock inte hur det har gått imed att han inte vaknat än ;d
jajajajaaa nu ska jag packa det sista &  sen ska jag gå och duscha.
kommmmmer sakna er allllla men ska bli fedt skönt att komma iväg !
tillllllbaks på söndag babys och då kommer det en masssa bilder får vi hopppas ;)

IMORGON FYLLLER TANYA WHITEHOUSE ÄLSKLING ÅR , ALLLA SÄGER GRATTTIS !
mina vänner - mkt bättre än bäst .

peace and love .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0