nio månader ..

lisareberg

950212 - 090625



lisa reberg - som alltid kommer att förbli the worlds greatest. tårar rinner men våra minnen försvinner inte . den 25/6 rassade allt , du bara försvann . kan du inte komma tillbaka ? varför just du & varför just då ? frågor ekar i mitt huvud och jag får inget svar. du hade hela livet framför dig . 14 år ung tjej - den underbaraste av de alla , gud gjorde ett misstag . saknaden blir bara större för varje dag som går , & kärleken till dig består . nio långa månader av saknad av vår ängel , kan det bli värre ? vi väntar på dig här på stället du en gång kalla hemma & hoppas att du en dag kommer tillbaka . varför ska saknad alltid göra så ont ?

Om jag kunde få mitt livs önskan, en dröm som skulle besannas, då skulle jag be till gud av hela mitt hjärta om dig . tusen ord kan inte få dig tillbaka , jag vet för jag har försökt . inte heller miljoner tårar , tro mig jag vet för jag har gråtit . du lämnade kvar en massa krossade hjärtan men glada minnen oxå , minnen har vi kvar men inte dig som vi velat ha kvar mest av allt .

vill att du kommer tillbaka till vår jord , lilla lilla furulund som fäller en tår för varje dag som går . vi älskar dig & glöm inte det.


REST IN PEACE SUNSHINE



http://www.youtube.com/watch?v=HGVE8DKtlMk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0