hatar rubriker . se

lördag idag ,
vaknade vid paulina & anna
& enligt de hade jag snackat med de i sömne för att jag var sjukt trött igår så jag somnade först på golvet & sen gick jag och la mig & så hade jag tydligen suttit & snackat med de ?
HAHAH
ja sånt är livet ibland , inget minne av det menmen :)

vid ett åkte vi in till malmö efter att anna hade stuckit där mammi, moster & syster hämtade mig
ikea blev det för vår del dåja & där va vi typ hela dagen för att moster skulle köpa en massa saker till salongen
efter ikea åkte vi in till stan till salongen då & typ skruvade ihop möbler eller vad man nu säger ? kom typ hem vid halv nio tiden .
salongen har blivit sjukt fin !! & jag längtar tills den öpppppnar :]
så ja hela dagen har spenderats i malmö & antagligen så färgar moster mitt hår i veckan
beslut ångest
guldfärg typ eller mörkare än vad jag har nu ?

nu ska jag nannna , sweeet dreams .

pusssss


bild från onsdag .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0