erica - mitt liv







erica edahl , var ska börja ?

utan dig i mitt liv hade allt varit annorlunda , jag hade inte haft någon menning alls till att finnas kvar på denna jord . jag lever för dig & för oss . älskling ? assså shit så mkt vi har gått igenom tillsammans & HAHHA sommaren 2009 was the shit ! det var du & jag varje dag, natt , timme & sekund . alla bara palla tröttnar ni inte på varandra ?
men kan inte tröttna på världens underbaraste person , du är liksom ljuset i mitt liv , alltid när jag mår som sämts & tror att det inte finns någon utväg så kommer min lilla solstråle & stötar mig upp till toppen ända från botten . .
erica våra minnen är oförglömliga , ingen klår våra minnen !
kommer du ihåg i sommras när vi skulle sova i tältet i trädgården ? & vi tittade på taken ? & så stack joel klockan ett & lämnade oss själva , & hur himla läskig var inte den filmen ?! så ja till slut gick vi in & såg klart filmen & sen ville vi ut igen & sen kom vi in igen & var typ uppe till tre & så vi bara nej för fan nu går vi ut !
så vi slängde ut allt genom fönstret , täcken , kuddar , sladdar , lakan, ficklampor & så hade vi övertalat johan att han skulle komma & sova med oss (a)
HAHHA så när vi skulle lägga in allt i tältet så går vi förbi känndetektorn & strålkastarna tänds rakt emot mina föräldrars sovrum -.-
hahah & du bara nicole ? jag har hittat mobilen ! jag bara vafan snackar du om kom nu ! & så kommer mamma ut , vad håller ni på med klockan är halv fyra & ni springer runt in & ut , nu tar ni sakerna & går in & lägger er hemma , jaja . .  så tog vi vårt pick & pack & gick in -.-
BARA SÅ ALLA VET SÅ ÄR JAG & ERICA MÄSTER KOCKAR !
asså jag svär , vi äger på allt !
& när du & jag erica fick lust att åka & bada till stranden så körde pappa ut oss så skulle vi ta sommarbussen hem efter två timmar , & så när vi var framme badade vi typ i en kvart & så började det ös regna ! hahah så satt vi där inne i cafeterian & frös så fick pappa hämta oss igen , haah som vi skratta & pappa bara ni kan ju kolla vädret innan ni bestämmer er för att åka till stranden ;)
& dansen som vi gjorde ute på gatan klockan två på natten ? x )
så sjukt mkt mkt mkt mer minnen med dig & fler ska det bli !
sälen var helt underbart :)
bara för att vi äger på att åka skidor & hoppa på gupp (a)
minnen där som man aldrig glömmer & tkr att alla ska annteckna att erica är livsfarlig om det gäller liftar ;$
sjukt härligt var det & en hel vecka borta från skolan (Y)
sommaren 2010 kommer att bli BÄTTRE ÄN BÄST !
polen i två veckor ,
bo i min mosters lägenhet i malmö i stan alone ,
stockholm ,
bjärhult ,
& en massa annat skit vi kommer att hitta på ! :)
& det bästa av allt är att det kommer att vara du & jag .
polen kommer fan äga , utan föräldrar & allt , fan vad kul det kommer blir & så mkt vi har planerat att göra där HAHAH . !
erica ?
jag älskar vår sjuka humor , våra minnen & dig !
du är världens underbaraste . du är verkligen mitt allt ! det ända jag behöver i mitt liv är du , det är lix du som lysser upp mina dagar , timmar & sekunder . ingen kommer kunna ta din plats i mitt hjärta , för du har den största delen av mitt hjärta & ingen betyder lika mycket som du . kommer aldrig att glömma dig & du kommer att finnas i mitt hjärta hela tiden för att du har livstid ! till dig kan jag berätta allt & jag vet att det stannar hos dig & att du inte berättar det till någon . erica du är äkta .


älskardig syster , hand i hand livet ut tills döden skiljer oss åt .
äkta vänskap rostar aldrig .
vår vänskap rostar aldrig .

ericaedhalhjärtanicolepettersson .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0