resten av 17/6

efter jag kommit hem från jonna gick jag ut och la mig i solen & så somnade jag i typ två timmar så har blivit lite bränd. När jag vakna så kom dady och michelle så jag gick upp och satte på titanic, pinsamt nog har jag aldrig sett hela , bara sett början och slutet typ. sjukt bra iaf, och sen vid åtta stack jag & dady till jonna och hämtade tältet och min kamera som jag glömde där. imorgon åker jonna till småland och stannar där i hela tio dagar ;o & mammi åker till tyskland med jobbet hela helgen, :( har bara chillat hela kvällen, nu ska jag ner och mysa med mammi och dady, puussss

solfaktor imorgon ? ohja !





Kommentarer
Postat av: jonnnaa

kommer sakna dig som fan gummmaaann, får ses när jag kommer hem. (L)

2010-06-18 @ 13:37:18
URL: http://jjonnahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0